Obuke
 
   
   

Obuke vlasnika za upravljanje i kontrolu nad menadžerima

Kada privredno društvo preraste mogućnosti upravljanja od strane vlasnika ili kada on više ne želi da se bavi napornim menadžerskim poslom ili firma ostaje u nasledstvo potomcima koji nemaju ista interesovanja ili sposobnosti, nastupa potreba da se nađe menadžer koji će za adekvatnu nadoknadu voditi "brod" kroz razne tržišne "oluje". Ovaj menadžer mora biti pod kontrolom vlasnika privrednog društva. Za ovo upravljanje vlasnici se moraju pripremiti i obučiti.
Ovo razdvajanjefunkcije vlasnik – menadžer je proces koji je redovan i dobro poznat u zemljama koje odavno primenjuju “kapitalistički društveni sistem - tržišne ekonomije”.

Konsultanti SIM CERT-a pružaju usluge obuke vlasnika za upravljanje budućim rastom i razvojem sopstvenih privrednih društava i kontrolu menadžera kojima su zadaci vođenja i povereni. Sistemi politika / ciljeva / analiza i izveštavanja su upravo mehanizmi koji se u razvijenom svetu odavno koriste.

Opreznost i strah vlasnika da budući menadžer može "prevesti" finansije privrednog društva u svoj džep su u neuređenom društveno-pravno-ekonomskom sistemu opravdane. Ali krađe su prisutne i u najrazvijenijim ekonomijama, tako da se i tamo vodi računa ko je budući menadžer, sastavlja se veoma rigorozan menadžerski ugovor o radu i prati se ostvarenost postavljenih zadataka, kako smo uopšteno i opisali.

Uloga vlasnika u poslovanju kada je razdvojena funkcija vlasnik - menadžer

Vlasnik mora znati kako da postavi razne poslovne politike koje generalno obavezuju menadžera o tome kakav imidž i kakav način upravljanja se od njega zahteva. Kako bi se osvarile želje vlasnika u vezi sa očekivanim profitom i rastom i razvojem privrednog društva on takođe mora postaviti poslovne ciljeve kojima se iz raznih aspekata poslovanja daju zadaci menadžeru koje on mora da ostvari.
Sa menadžerom se potom sklapa menadžerski ugovor o radu.

Periodično i konstantno praćenje poslovanja od strane vlasnika se i zasniva na praćenju poštovanja postavljenih politika i realizovanosti ciljeva.

Učešće vlasnika u operativnim zadacima i planovima zavisi od mogu?nosti i želja vlasnika, sa tim da se najčešće podrazumeva da što više prati svakodnevnice poslovanja to su veće šanse da se "brod ne nasuče". 

Obuke menadžera i stručnih kadrova

Naši konsultanti vrše obuke menadžera za spovođenje organizacijskih promena (reorganizacija- promena organizacione strukture, modifikacija poslovnih procesa i sl.), planiranje, kontrolu i monitoring. Naši konsultanti vrše i obuke stručnih kadrova za implemenataciju zahteva koji se odnose na vođenje pojedinih poslovnih procesa, usaglašavanje procesa / proizvoda / metode sa zahtevima standarda ili zahteva kupaca.Najtraženije obuke su specijalističke obuke za primenu statističkih kontrola kvaliteta (SPC), primenu statističkih metoda za praćenje i kontrolu, kao i druge obuke koje su postavljene kao uslov ulaska u registrovan spisak dobavljača velikih proizvodnih ili prodajnih ino-sistema.... Ovi kupci imaju svoj sistem zahteva koji je standardizovan u okviru branše (PPAP za auto industriju) ili je posebno izrađen samo za ovog kupca iako često delimično koristi i standardizovne sisteme (npr. HENKEL, ABB, McDonald's i dr.).

 


 

 
Kontakt

SIM CERT d.o.o.

Ruđera Boškovića 19-a
37000 Kruševac
Srbija

od 08 - 16 sati 

+38137.403.118

E-mail:
office@simcert.co.rs

 
Gde smo sve prisutni
Referentna lista
 
Konsultantski tim SIM CERT-a je uspešno
realizovao više stotina različitih poslova.
 
OVDE (PDF) možete videti referentna listu kuće
SIM CERT DOO.
 
 
 
       
       
      Bookmark and Share  
       
 
Home Kontakt